Tiedote syyskokouksesta 18.11.2014

Uutisarkisto

19.11.2014

Syyskokouksen 18.11.2014 päätöstiedote
Ennen kokousta muistettiin kahta poismennyttä kunniajäsentä, Erkki Helamaata ja Esko Mäkelää. Muistosanat lausui kunniapuheenjohtaja Lasse Viinikka.

·    Puheenjohtaja Tuomas Lehtonen avasi kokouksen 18.07

·     Kokouksen puheenjohtajaksi valittiin yksimielisesti Matti Vuoria, sihteeriksi toiminnanjohtaja Katariina Styrman, pöytäkirjan tarkastajiksi Marja Martikainen ja Kari Öhman sekä ääntenlaskijoiksi Ahti Honkanen ja Tuulikki Terho. Todettiin kokous laillisesti kokoonkutsutuksi ja päätösvaltaiseksi.

·       Johtokunnan jäsenten lukumääräksi päätettiin sekä nimitysvaliokunnan että johtokunnan kannattama 8 henkilöä. Johtokuntaan valittiin kaudeksi 2015–16 Katri Makkonen, Petteri Ormio, Mikko Fritze ja Jarmo Lehtola sekä vuodeksi 2015 Ritva-Liisa Luomaranta ja Tommi Ullgrén.

·     Päätettiin perustaa tarkastusvaliokunta, jonka jäseniksi valittiin nimitysvaliokunnan esityksen mukaisesti Tapani Jääskeläinen, Kari Kuusisto ja Ritva Ohmeroluoma. Tarkastusvaliokunnan toimeksianto on taloushallinnon kehittäminen sekä selvittäminen, miten toimintaa ja hallintoa voidaan tulevaisuudessa parantaa. Erikseen sovitaan yhteistoiminnasta nykyisen talousvaliokunnan kanssa. Päätettiin tarkastusvaliokunnan toimivan vuoden 2015 kevätkokoukseen asti, jolloin se esittelee kokoukselle työnsä tuloksia.

·     Päätettiin jäsen– ja liittymismaksuista vuodelle 2015: liittymismaksu 350 euroa; vuosimaksu 100 euroa; yhteisöjäsenmaksu yhdistyksille 500 euroa, yrityksille 2000 euroa

·     Valittiin tilintarkastajiksi HTM Pauli Aaltonen ja HTM Tom Jaakonsaari AuditPlan Oy:sta.

·     Hyväksyttiin vuoden 2015 toimintasuunitelman esityksen mukaisesti.

·     Hyväksyttiin vuoden 2015 tulo– ja menoarvio esityksen mukaisesti.

·     Päätettiin seuran jäsenten syyskokoukselle tekemistä esityksistä johtokunnan esityksen mukaisesti.

·     Lisäksi merkittiin tiedoksi esitykset seuran ajankohtaisista asioista, kotisivukyselyn tuloksista sekä uuden saunan rakentamisesta.

Puheenjohtaja päätti kokouksen kello 21.23.
Tarkemmin kokouksesta voit lukea joulukuun Sauna–lehdestä.

Johtokuntaan valitut vasemmalta lukien: Mikko Fritze, Katri Makkonen, Jarmo Lehtola,Tommi Ullgrén, Petteri Ormio ja Ritva-Liisa Luomaranta.