Tiedote nimitysvaliokunnan kokouksesta 19.8.2015

Uutisarkisto

24.08.2015

Nimitysvaliokunta kokoontui ensimmäiseen viralliseen kokoukseensa 19.8. Kaikki jäsenet (Nanny Granfeldt , Matti Kivinen, Kalevi Matilainen, Tuulikki Terho ja Lasse Viinikka) olivat läsnä. Nimitysvaliokunta päätti valita puheenjohtajaksi Lasse Viinikan sekä toimikunnan sihteeriksi toiminnanjohtaja Katariina Styrmanin.

Nimitysvaliokunta totesi tehtävänantonsa olevan seuran sääntöjen §11 mukaan esittää syyskokoukselle ehdotus johtokunnan jäsenten lukumäärästä 8-10 sekä tehdä ehdotus ehdokkaista johtokunnan erovuoroisten jäsenten tilalle valittavista ehdokkaista. Tänä vuonna erovuorossa on myös puheenjohtaja.

Nimitysvaliokunta totesi erovuoroisten johtokunnan jäsenten määrän olevan neljä, minkä lisäksi myös puheenjohtaja on erovuorossa.

Seuraava kokous päätettiin pitää tiistaina 8.9. kello 16.00.

Nimitysvaliokunta totesi, että toiminnajohtaja ottaa vastaan yhteydenotot liittyen nimitysvaliokunnan toimintaan.