Tiedote johtokunnan kokouksesta 5.11.2014

Uutisarkisto

11.11.2014

Johtokunta käsitteli kokouksessaan seuran syyskokouksen asioita. Syyskokoukselle on tehty kaksi jäsenaloitetta liittyen saunojen lämpötiloihin. Johtokunta totesi, että saunojen lämpötiloja ei ole syytä muuttaa nykyisestä. Johtokunnan lausunto ja päätösesitys sekä muut syyskokousmateriaalit ovat nähtävillä seuran kotisivuilla sekä saunatalolla alakerran saunatuvassa.

Lisäksi johtokunta käsitteli muita syyskokoukseen liittyviä käytännön asioita. Todettiin, että johtokunnan jäsenyydestä kiinnostuneet jäsenet voivat toimittaa oman esittelynsä toiminnanjohtajalle ennen kokousta esillepantavaksi saunatalon kassalle.

Muissa asioissa todettiin, että uuden saunan rakennustyöt ovat miltei valmiit ja sauna avataan joulukuun alussa. Uuden saunan nimiehdotuksia työstetään vielä ja nimi ilmoitetaan myöhemmin.

Johtokunta hyväksyi uuden yritysjäsenen, mainostoimisto Keksin.